PLASTIC SURGERY - BREAST REDUCTION

3/28/2016

Ahoj ♥ všechny vás zdravím po hodně dlouhé pauze, kdy pro mě nastalo několik životních změn a právě s jednou z nich bych se s vámi chtěla podělit.

14.3.2016 jsem měla operaci prsou. Musela jsem jít na zmenšení prsou z několika zdravotních důvodů:

  • babička umřela na rakovinu prsa, matka měla nezhoubný nádor
  • bolest hlavy
  • bolest zad - špatné držení těla
  • bolest prsou
Protože jsem si prsa nechtěla nechat dělat u nějakých řezníků, jak se říká, našla jsem si nejlepší kliniku v ČR. Nejdřív jsem se samozřejmě objednala na schůzku, byla jsem překvapená, jak rychle všechno probíhalo. 
Po necelém měsíci jsem už seděla v čekárně na informační schůzce. Tam jsem byla obeznámena s operací, případnými komplikacemi, cenou a už ten den jsme stanovili s plastickým chirurgem termín operace a před operačního vyšetření na klinice, které se konalo týden před operací. 

14.3. jsem už od půlnoci nejedla, nepila a měla jsem zakázáno kouřit přesně tak, jak se to kvůli celkové narkóze dělá. 
Na kliniku jsem přijela už v 7 hodin, do 9 hodin jsem čekala na pokoj, mezitím mě můj plastický chirurg prohlédl a nakreslil finální nákresy (musím říct, že můj skvělý chirurg si na tom dal opravdu záležet, všechno pečlivě měřil a kontroloval, kvůli mému mladému věku si dal záležet na operaci a udělal vše pro to, abych v budoucnu neměla problém s kojením, to je totiž častý problém, se kterým byste měly počítat).

Moje operace byla naplánována na 12 hodin, ale někde se to bohužel zaseklo a šla jsem až o půl 8 večer, což je dost nepříjemné, když si uvědomíte, že máte před hodně důležitou operací, od minulého dne jste vůbec nic nejedli, ale hlavně nepili. Nervy pracovaly na plno a paní vedle mě co chrápala přilévala olej do ohně.

Po operaci jsem se probudila o půlnoci v obrovských bolestech. Byla šíleně překvapená, jaká bolest to byla, tohle jsem rozhodně nečekala (na každém videu KRÁSNĚJŠÍ DÍKY PLASTICE se ženy na videu jen usmívaly a říkaly, že je svět krásný a nic je nebolí), pamatuju si, že jsem si strašně nadávala do čeho jsem se to nechala ukecat. 
2 hodiny po operaci mě sestra vzbudila a řekla, že se mám jít projít, to jsem si zase v duchu říkala, jestli si nedělá srandu. Musela jsem se teda zvednout, ale bez ruk. Zvednout se 2 hodiny po operaci, když vám vyřežou přes půlku hrudníku se dvěma drény v prsou a ještě k tomu se nesmíte opírat o ruce, věřte mi, je nadlický úkol. 

Došla jsem teda po několika minutách na záchod, kde jsem přemýšlela, kam mám zvracet a jak vůbec to mám udělat, když nedokážu ani stát. Ten večer jsem nakonec nezvracela. Vrátila jsem se už sama do postele, kde jsem romanticky usnula s miskou na zvracení.

Stejný den ráno to bylo ještě horší. Já jsem od bolesti nemohla ani mluvit, ani jsem nikomu nenapsala kromě zprávy ve 4 ráno otcovi, kde stálo ,,Ahoj", na víc jsem se opravdu nezmohla.

Na klinice jsem strávila 2 dny a pak jsem byla propuštěná do domácího ošetřování. Teď pro mě teprve nastalo to peklo. Klinika byla v Praze a můj domov na Moravě. Cesta trvající okolo tří hodin s tím, že se jede po dálnici D1 a vymotání se z kostkových cest matky měst, Prahy. Na cestu jsem si vzala prášky rovnou dva a ani to nepomohlo.

V domácí péči jsem teď druhým týdnem. Bolesti mám pořád, chůze je pro mě problém, mám velké modřiny, nemůžu zvedat těžké věci, ani ruce nad hlavu a teď jako bonus mi praskly stehy a rány mi hodně krvácí. Ve středu půjdu na 2 kontrolu, na kterou chodím týdně.

Koho by zajímala ta nejhlavnější otázka tak ze 70F-H jsem šla na 70C (podle papírů, konečnou velikost zjistím nejdřív po 3 měsících). Kliniku ani cenu sdělovat nebudu.
Operce určitě nelituju, zdraví je na prvním místě a prsa, které mi doktor udělal jsou ty nejkrásnější, které jsem kdy viděla. 

Určitě se můžete těšit na další články o prsou, až se vše zahojí! Přeju vám skvělý začátek do nového týdne.



  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Barunko snad se držíš.. Myslím na tebe, snad sa ti to brzo zahojí a budeš zase s námi! :) imperium tě potřebuje! :D <3 T.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se ti to všechno brzo zahojí poklade. Brzo zase dojedu na návštěvu. Zbožnuju tebe i všechno tvoje! :*

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Baru držím ti všechny palce. Neznám člověka, který by si prošel už tolika věcma a se všema takhle zametl. Máš můj mimořádný obdiv a i v mnoha věcech si pro mě velkou inspirací. Jak tě jen tak něco nezlomí. Si hrozně moc silná holka. Přeju ti hodně sil a brzké zahojení ať můžeš byt zase šťastná...

    OdpovědětVymazat
  5. Drzim palce at je ti brzo lip Baru, ve skole na tebe vsichni myslime a mame te moc radi :) :* tva Shee

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi 18 a mám E. Nikdy bych však do sebe nenechala řezat ale to je na každém jak co chce. Jestli ti to pomohlo a jsi spokojená tak proč ne:) Přeji brzké zahojení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je rozumné, pokud nemáš žádný problém, nevidím důvod proč by jsi chtěla do sebe nechat řezat, jak říkáš :) Děkuju :*

      Vymazat
  7. Nedávno jsem byl taky na podobné operaci.To léčení po zákroku bylo fakt docela drsné,držím pěsti

    OdpovědětVymazat
  8. Snad se ti dobře daří a je to už zahojené! :)

    OdpovědětVymazat