Cvičení s výsledky, Kayla Itsines

1/26/2015

Po dlouhé době vás všechny moc zdravím :).

Dneska pro vás mám typ na to jak zhubout. Já s tím bojuju, co si pamatuju a čím víc to řeším a rozčiluje mě to, tím víc mi příjde, že tloustnu. Začala jsem víc cvičit a výsledky jsou na světě!
Největší radost mi udělalo to, že se mi přestala nafukovat spodní část břicha. Ráno to bylo ok a na večer jsem měla břicho jak balón, to mě trápilo snad úplně nejvíc, protože jsem si vždycky přišla jak úplná bečka sádla. Zpevněním břicha jsem ten problém ze 3/4 vyřešila.

Teď konkrétně k tomu, díky čemu jsem to dokázala.

Bikiny body guide je název knížky a autorkou je Kayla Itsines.



Kayla Itsines má 23 let a žije v Austrálii. Začínala jako fitness trenérka pro ženy a na tom zakládala při stavbě cvičebních programů. Ví,co ženy chtějí a které partie jsou pro ně problémové. 
Na instagramu, kde jsem ji objevila i já, ji sleduje skoro 1,5 milionu lidí, posílají jí fotky svých proměn a ona je potom zveřejňuje, musím říct, že je to fakt pecka, dodává mi to sílu jít dál a ty holky hodně obdivuju.

Na začátku knihy píše o tom, že na hubnutí má vliv nejen cvičení a jídlo, ale také spánek, práce a spostu dalších faktorů. Jestli chceme vidět 100% výsledky, musíme do toho dát 100% úsilí
Hodně apeluje na to, že byste se neměly vůbec vážit, snažte se to omezit a zredukovat na jedno vážění za měsíc (sama stojím na váze každý den, takže vím, jak je to těžké).
Číslo na váze jen prostě jen další číslo toho dne, ale fotky a odraz v zrcadle je to, na co byste se měly soustředit.
 Vyfoťte se než začnete cvičit a poté se foťte každý měsíc. Kayla píše, že se máte fotit vždy na stejném místě a ve stejnou dobu. Jedna fotka by měla být zepředu a druhá z boku, na fotce nepózujte, stůjte přirozeně. Chodidla by měla být u sebe, ruce volně podél těla. Na sobě byste měly mít spodní prádlo nebo krátký top a kraťasy.

Cvičení je rozdělené na RESISTANCE TRAINING, CARDIO a STRETCHING.
Resistance training je kruhový trénink sestavený Kaylou. Kardio je jen na vás. Na výběr máte 35-45 minut rychlé chůze nebo 10-15 minut sprintů (30 sekund sprint a 30 sekund vydýchávat a znovu). Stretching je klasické protahování,znázorněno v knize. Každý 4 týden se cviky mění a obtížnost roste. První 3 týdny cvičíte 2-3 kruhové tréninky, 2-3krát kardio a jeden den protahování. Týdny bych chtěla rozebírat postupně tak, jak na ně budu navazovat.

Každý okruh cvičíte 7 minut, cvičí se 2 kola a okruhy jsou 2 , Takže cvičení trvá dohromady 28 minut. Měly byste si na mobilu nastavit 7 minutové intervaly, ale já to nedělám a cvičení mám za sebou už po 20 minutách, dnes si ale časovač nastavím, protože to tam nepíše jen tak. Mně opakování stejných cviků moc nevyhovuje, nudí mě to a někdy bych nejradši skončila, to i proto, že jsem vždycky mega vyčerpaná, ale ta spokojenost za to stojí a musím říct, že se celý den těším na to až si zacvičím.

 
Já jsem teď na začátku 3 týdne, mám tu pro vás fotky ze  začátku a v fotky v posledních dnech.






  
Zadek mám na pohled hezčí, je pevnější a zdá se mi, že i celulitida ustupuje, jenže s nohama se mi vůbec nic neděje a to mi celkem vadí, ale jsem teprve na začátku, to jaké výsledky vidím mě hodně motivuje a rozhodně mě nic nezastaví, snad i vás to dnes nakoplo.

Kniha se dá objednat na stránce Kayla Itsines, ale mezi námi jsem četla, že se to dá najít i na netu free.

Dnes je pondělí, začátek nového týdne a nejlepší čas začít. 

Kdybyste měli jakékoliv dotazy, ráda vám odpovím
a poradím :)






  • Share:

You Might Also Like

52 komentářů

  1. Vypadá to teda docela drsně, ale výsledky jsou dost znát! :) Podle mě se na břicho hubne nejlíp, ale ty nohy problém bývají no.. :) To chce čas a moc držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za povzbuzení a souhlasím s tebou, že břicho jde nejlíp :)

      Vymazat
  2. Ty svaly na břiše jsou docela vymakané. Palec hore

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý výsledek ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takové břicho jako ty nemám ani já :-D . Asi budu muset na tom víc zamakat ;-) . Jinak parádní článek jako vždy

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tvoje výsledky jsou supr! taky jsem si stáhla tenhle 12ti týdenní program, a od pondělí začínám :) akorát neumím moc dobře anglicky a nechápu to.. Nevím jak to mám cvičit těch 7 minut, nechápu to :/ tak nemohla by jsi mi prosím poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pro tebe budou nejdůležitější obrázky, kde máš cvik krásně nakreslený. Cviky jsou známé a kdybys nevěděla jak na něj, stačí ti abys jméno cviku zadala na youtube a najdeš vše, co hledáš. Takže neměj strach, že na to budeš potřebovat angličtinu. Zadej si časovač na 7 minut a to je jedna série se čtyřmi cviky. Tu sérii pak zopakuj ještě jednou opět do 7 minut (celkem už máš 14 minut) pak to samé udělej s druhou sérii a máš pro jeden den vyhráno! Doufám, že se ti bude dařit a motivace tě neopustí. Kdyby ti cokoliv nebylo jasné, hned se mě zeptej :)

      Vymazat
  6. ach.. to bříško je boží! jsi šikula :3

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj chtěla bych se zeptat ..knížku mám doma ale nevím si rady co se týče doby trvání cviků v těch sedmi minutových intervalech ( to znamená ze ty cviky na jedne strance mam delat jen jednou v 7 min. intervalu nebo 2x ? )..a taky moc dobře nechápu jak blouho mam behat :) dekuju za pomooc ..a mimochodem výsledek je paradní !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Barunko, taky jsem díky tobě začala. Snad uvidím výsledky. Děkuji za skvělý tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sašenko úplně mi chybíš ♥ Snad se máte hezky :*

      Vymazat
  9. chtěla bych se zeptat na názor s knihou ohledně jídla :) Píše tam ukázky jídelníčku, a na to že bych z toho měla hubnout se mi to zdá strašlivě moc :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tu knížku mám samozřejmě taky, ale jídelníčkem se určitě neřídím, nejsem moc na maso a prostě mi to celkově moc nesedí. Jídlo se má jíst s chutí.
      Co se týká hubnutí a jídla, tak když budeš jíst jen když máš hlad a jen dokud se necítíš plná bude to to nejlepší, co můžeš udělat (já mám třeba problém s přejídáním.) a nebudeš ani potřebovat nějaký jídelníček, stačí vyměnit pár jídel na talířku za zeleninu a hodně pít čistou vodu.

      Vymazat
  10. Ahoj.. Mohu poprosit o radu kde najdu ke stáhnutí ten 12ti týdenní program? Vaše bříško je fakt motivující :-) děkuji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pošli mi sem email a já ti to tam napíšu :)

      Vymazat
  11. Dobrý den.Ma ji prosím ještě někdo stahlou?chtěla bych ji cvicit a zkusit to.Děkuji strašně moc.Děkuji za rady.Mail trpitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Cvičí sa to každý deň ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, každý den ne. Podle plánu se cvičí v pondělí-nohy, ve středu-bříško a ruce a v pátek- celé tělo. Mezi těmi dny by se mělo dělat kardio, takže rychlá chůze nebo běh :)

      Vymazat
  13. Ahojky, tak hned na rovinu, wow, to bříško mas uzase!! :-) můžu se zeptat jaká
    je ta stranka kde bych to mohla stáhnout? Byla bych za to vazne vděčná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju. Napiš mi prosim tvůj email a já ti to tam vše pošlu :)

      Vymazat
    2. Děkuji!! :-) muj e-mail: shizuku@centrum.cz

      Vymazat
    3. Ahoj:) poslala by jsi mi to na e-mail také, prosim? Dekuji:) Nikki735@seznam.cz

      Vymazat
    4. Ahoj, tvoje výsledky sú úžasné, konečne by som sa k tomu rada dokopala aj ja. Prosím ťa, poslala by si to aj mne? :) Mail: sopkova97@gmail.com

      Vymazat
  14. Pěkný den, výsledky jsou super. Poprosila bych také o zaslání programu na: mejra.d@seznam.cz.
    moc děkuji a držím palce ať se jen daří 😉

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj :) výsledky jsou opravdu úžasné :) mohla by jsi mi to prosím také poslat? Můj email je abi.armstrong@seznam.cz děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, posles mi to prosim? Maskovte@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. WOW 3 týždne a už to takto poznať ??? Tak to palec hore :-)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, moc krasna prace!!!! mohla bych take poprosit o materialy?? ( cviceni a jidelak) MOC DEKUJI A PREJI DALSI USPECHY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jestli jsi dodatečně nenapsala jako další komentář tvůj email (fizkova.p@gmail.com) tak mi ho prosím dodatečně napiš :)

      Vymazat
  19. fizkova.p@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Wow bříško máš krásné!!! Mohla bych poprosit také o zaslání? Hledala jsem to na netu a už jsem bezradná... byla bych ti moc vděčná. Můj email: liana.le@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. za dva týdny úžasné:)))))). můžu taky poprosit? email- zeppelinka@email.cz, předem mnohokrát děkuji a přeji takové úspěchy i nadále.

    OdpovědětVymazat

  22. Ahojky, moc Ti drzim palce, at se Ti stale dari takto vyborne, mohla bys mi prosim poslat knizku s jidelnickem? Moc dekuji :*** lasakovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj, chcela som sa len spýtať, či si pri tom cvičení aj pribrala na váhe, pretože ja sa toho veľmi bojím

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, mohla bys mi taky prosím poslat odkaz na mail?�� karolinahrdlicova@gmail.com .
    Moc moc dekuji! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj :) http://www.uloz.to/hledej?q=Kayla%20Itsines%20Bikini%20Body%20Guide%20tr%C3%A9ningov%C3%BD%20pl%C3%A1n.pdf :)

      Vymazat
  25. Ahoj, mohla bych poprosit také o zaslání? Email: dangova.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj :) http://www.uloz.to/hledej?q=Kayla%20Itsines%20Bikini%20Body%20Guide%20tr%C3%A9ningov%C3%BD%20pl%C3%A1n.pdf :)

      Vymazat
    2. Ahooj :) http://www.uloz.to/hledej?q=Kayla%20Itsines%20Bikini%20Body%20Guide%20tr%C3%A9ningov%C3%BD%20pl%C3%A1n.pdf :)

      Vymazat
  26. holky najdete to na http://www.uloz.to/hledej?q=Kayla%20Itsines%20Bikini%20Body%20Guide%20tr%C3%A9ningov%C3%BD%20pl%C3%A1n.pdf :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Baru:) chtěla bych se tě zeptat, jaké potraviny jsi tak jedla? A ještě ... Po 12. Týdnu, co progres skončí a ja budu chtít pokračovat, tak zase jedu od 1. Týdne?:) děkuji za odpověď a skvělá změna!! Gratuluju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) já nejsem vůbec masový typ, takže jím hodně zeleniny a ovoce, jenže je pak problém, že místo bílkovin (masa) si dám víc sacharidů (brambory, rýže, těstoviny) a to je špatně. Teď se snažím najet na Paleo dietu, podle knížky Jídlo na prvním místě a dost mě to zaujalo, tak se zkus mrknout na to, ale je tam spoustu masa. Jinak nejdůležitější je, aby jsi jedla pravidelně v menším množství a byla happy, pak to půjde lehce.

      Teď vůbec nevím, já jsem to nedodělala, cvičím teď jen oblíbené cviky. V knížce to určitě dohledáš :) Děkuju, přeju ti moc stěstí a ať se ti daří :*

      Vymazat
  28. Ahoj mohla bych také poprosit, kde bych stáhla na martina.stumfova@seznam.cz
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj mohla bych se zeptat kde sehnat tu knížku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem si to stáhla a vytiskla :)

      http://www.uloz.to/hledej?q=Kayla%20Itsines%20Bikini%20Body%20Guide%20tr%C3%A9ningov%C3%BD%20pl%C3%A1n.pdf :)

      Vymazat